Постерите, налепниците и муралите на Фери се комбинација од пародија, субверзија и несогласување и се обидуваат да ги поместат границите помеѓу традиционалната и комерцијалната уметност, поставувајќи прашања за поимот на јавниот простор. Тој, исто така, остави свој белег како графички дизајнер и во политичката и во комерцијалната сфера, а неговите дела се дел од многубројни високопрофилни кампањи.
Фери е посветен политички и еколошки активист и многу од неговите дела се залагаат за свесност и промени во широк спектар области, од контрола на оружјето до климатски промени. Многу од неговите дизајни на постери се бесплатно достапни на неговата веб-страница и преку други медиуми, за да можат да се користат како алатка од демонстрантите и од другите активисти во нивната борба.
Голем дел од уличната уметност на Фери е наменета да ја поттикне љубопитноста и да ги натера луѓето да размислуваат за нивната околина, поставувајќи своја сопствена интерпретација на делото врз основа на неговиот контекст и нивните лични мисли и искуства. Фери често спојува присвоени комерцијални слики, во стилот на поп-арт, со силни геометриски линии и форми. Притоа, тој повлекува паралели помеѓу рекламирањето и пропагандата, охрабрувајќи ги гледачите да ја преиспитаат улогата што ја игра маркетингот во нивните свесни и несвесни одлуки.
Во 1989 година, Фери го создава стикерот на кој е прикажано лицето на францускиот борач Андре Рене Русимоф. Тој ги додал зборовите „has a posse“ како знак на хип-хоп културата. Стикерите привлекле пошироко внимание по апелот на еден локален весник да се дознае кој е уметникот што стои зад нив.
Фери рекол: „Забележав дека ставањето налепници на неколку места што требаше да ги забележат моите пријатели, всушност го привлекуваше вниманието на многу луѓе и тоа почна да отвора прашања за контролата над јавниот простор и апсорпцијата на сликата. Брзо сфатив дека нарушувањето на вообичаената семиотика на потрошувачката и контролата на јавниот простор е всушност нешто навистина моќно и провокативно“.
Во 1996 година, врз основа на неговиот првичен успех, Фери го адаптира својот прв стикер за да ја создаде својата кампањата Obey, со стилизирана и поедноставена слика на лицето на Андре Џинот. Фери го става зборот „Почитувај“ под сликата, а овој збор го дефинирал неговиот бренд и комерцијално (ОБЕЈ Облека) и уметнички (Обеј џин).
Фери ја објавува сликата на Obey Giant во градовите низ целиот свет, со потег за кој сметал дека е „демократизирана уметност“. Тој сакал да ја направи уметноста достапна и да покаже дека во јавниот простор има место за повеќе од маркетинг.
Во „Надеж“, одблизу го гледаме лицето на (тогашниот) претседателскиот кандидат Барак Обама, како гледа во далечина со оптимистички и благороден став. Изведена во боите на американското знаме, сликата остава и патриотски впечаток. Делото стана еден од најпознатите и најуспешните изборни плакати во западниот свет. Фери го создава по сопствена иницијатива, инспириран од говорот на Обама на конференцијата на Демократскиот национален комитет.
„Создавај уметност, а не војна“ е слоган што Фери постојано го користи на постери, принтови и мурали за да ја промовира агендата за глобален мир. Овој голем мурал комбинира голем број значајни дизајни на Фери; во центарот е розата, симболот на љубовта, која расте кон светлината и покрај тоа што е окована во лисици на кои пишува „издигни се нагоре“.
Во 2015 година, Фери беше првиот уметник кому му беше дозволено да направи инсталација во Ајфеловата кула во Париз. Инсталацијата беше откриена пред климатската конференција COP21. Фери ја промовирал агендата за одржливост уште од 90-тите, кога почнал да дизајнира кампањски материјал за влијателни еколошки групи. Топката широка осум метри висеше од вториот кат на кулата и прикажуваше слики што промовираат хармонија, како и слики што го покажуваат влијанието што човекот го има врз планетата.
Во обид да протестира против ксенофобичната реторика на Трамп, за неговата инаугурација во 2017 година, Фери изработи голем број постери заедно со уметниците Ернесто Јерена и Џесика Сабогал, на кои се прикажани Американци од малцинските заедници. Претставувајќи црнкинки, Латиноамериканки, муслиманки и домородни Американки, сликите потсетуваат на плакатот „Надеж“ во стилизираните карактеристики, црвената, белата и сината шема на бои и пораките за сила и оптимизам, прикажувајќи ја модерната Америка како разновидна и испраќајќи порака за инклузивност.
Драган А.